karpervisplekken in den haag (goede)
| Auteur | Reacties (4) |
|---|---|
|
sander
|
wie weet er een goede karper visplek in den haag dus geen madestein aleen den haag alavst bedankt |
| 24/07/2007 00:15u | |
|
dave
|
wat heeft iedereen met madestein ik vang er ieder jaar goed me visjes hoor geen hele zwarer maar een paar leuke 20ers zitten er tog altijd wel bij maja verder heb je weinig in denhaag zuiderpark zitten ook hele mooie vissen maar dat is geen aarader |
| 30/01/2008 00:17u | |
| prive | He luister weet je de zwet bij de A4 daar is water met de kans op karper. Rijswijk is ook goed karperwater. Richting loosduinen. Heb je goed water. Dus het lijkt me dat je bent uit gevist kijk op Google earth waar prescies. Good Cath and let the fish make the talking. |
| 24/05/2008 22:05u | |
| prive | Even een reactie op de vraag wat heeft iedereen met madestein is dat het overbevist wordt zowel karper als andere vissen, dus die vissen hebben nog stress van de vorig landing, dus geen actie karper die je vangt (vang een karper in de Vliet en je weet wat het verschil is. Maar toch makkelijk water en goed om te leren karpervissen en vang je ergens anders niks is er altijd nog madestein Dus ik kan je niet ongelijk geven |
| 24/05/2008 22:10u | |
| wes | het westland zit bom vol met karper en geen karper vissers ja ik dan hahah |
| 19/10/2009 17:15u |