Spring naar de navigatie | de inhoud

rivier de lot frankrijk

Auteur Reacties (3)
pierre
hey allemaal
ga dit jaar voor eerste keer mijn geluk beproeven op de lot in frankrijk.
is er iemand hier die mij meer uitleg kan geven over deze rivier want ben nog niet veel te weten kunnen komen
zit helemaal in het zuiden puy l'eveque
07/03/2007 12:59u  
Ruben
website
Hallo Pierre.

Ik ga ook over 2 weken , eind april naar de lot.
Ook karpervissen.
Ik ga samen met een vismaat en die heeft er vaker gevist.

Een paar goede tips!
neem zwaar, heel zwaar lood en toplood mee.
De stromingen over het seizoen zijn elke dag anders.
Soms kan je niet varen over de rivier omdat de stroming te sterk is en andere dagen kan je er in zwemmen.
Ik heb in mijn tackle box lood van 250 gram aangeschaft.
Toplood van 60 gram en dergelijke zijn geen overbodige luxe.
Als er veel stroming staat, moet je alle hengels op een stek neer leggen, en om het half uur bijvoeren.
Vooral in het voorjaar moet je de vissen op je stek zien te houden, voor al op zo'n grote rivier.

Gebruik ledcore of een lange voorslag.
Veel troep en ook grote, grote meerval.
Kijk niet op als je een meerval van anderehalfe meter aan je lijn heb hangen.
Ze zijn er in overvloed.
Probeer niet te zoet te vissen.
Hou het op basis van Vis en een beetje strawberry.
maak ze vierkant zodat ze beter op de bodem blijven liggen bij harde stroming en dat er meer geur vrijkomt.

We hopen op mooie vangsten.
Als u mijn site bezoekt.

http://catchyourdream.magix.net/

Kan u mij foto's toezenden en u naam dan kan ik u op mijn site zetten.

Ik ben ook bezig met www.catchyourdream.net.
Als hij af is, laat ik het u weten.
Hopelijk heeft u wat aan de tips.

Met vriendelijke groet,

Ruben Pels.
11/04/2007 14:51u  
noi
beste ruben,

ik zie dat je ervaring met de lot. wij hebben een huisje gevonden aan de lot dat vlak voor een \\\\\\\'waterval\\\\\\\' ligt en daarvoor weer een brug als je me nu mailt dan kan ik je het precieze punt op google earth laten zien. is hier het water niet te hardstromend voor zo een watervalletje of valt dit wel mee
\\\\\\\'? gr noi
02/05/2011 10:07u  
nildCiriult
website
<a href=http://krinicina51.narod2.ru/>;пугачева похудела 2010</a>
Понял, спасибо, кивнул головой Кавин, уже знавший, каким уважением в ордене пользуются Целители Душ.
Даша встала, обошла стол, остановившись возле упершегося взглядом в стол Вахата. Некоторое время стояла, потом дотронулась рукой до его плеча. Он вскинулся и уставился на девушку.
Лави с недоумением смотрела на сидевшую на полу очень красивую девушку с пышными каштановыми волосами. Та выглядела неимоверно усталой, под глазами виднелись черные круги, она тяжело, с присвистом дышала.
Рыжий снова открыл гиперпереход. Совершенно невероятные помещения следовали одно за другим, и вскоре девушка уже не могла воспринимать ничего нового. Слишком много впечатлений для одного дня. Ваха понял это и отвел Альмию в нечто, напоминающее оранжерею. Сунул в руку девушке бокал с каким-то напитком, и она выпила. По телу пронеслась волна свежести, усталость куда-то подевалась, и Альмия поняла, что так свежо давно себя не чувствовала.
Я и говорю, вам решать, сказал дварх-майор. Делайте с ними все, что сочтете нужным, хоть перестреляйте всех. Для нас наемники вообще не люди. Особенно те, кто охранял концлагеря. Это какой же мразью нужно быть, чтобы согласиться охранять концлагерь?!
16/05/2012 23:16u  

Reageren  

Terug naar de navigatie | de inhoud