Spring naar de navigatie | de inhoud

karperen Goorhoeve

Auteur Reacties (20)
Frans Kromhout
hallo,

kan iemand mij wat informatie geven over het vissen bij de goorhoeve, ik zit op stek 13 en ik ga in augustus daar vissen, een beetje informatie welke systemen en welk aas type

alvast bedankt
19/02/2007 17:57u  
angelo
he frans hallo ff wat over plekken je moet het net treffen probeer een voer stek te maken nem daar ook de tijd voor dit is belangrijk wat/ waar je mee gaat vissen daar kun je ze laten wennen aan je voer of wat dan ook ga er zelf van uit wat je zou doen kijk ook naaar de maand zin om verder te vergaderen hier over smokey0302@hotmail.com laat ff weten waar je vaan daan komt
22/02/2007 13:26u  
pierre
zitten zeer mooie vissen op dit water maar moet wel oplette want veel dressuur omdat er ook het hele jaar op gevist word
weet nu wel niet welke plek 13 is maar in het algemeen zit je goed met en fruit bol
normaal is het goed als je daar op de tong zit en in het midden naar de paaltjes vist voederen moet je zelf zien vraag zeker of er die week goed gevange werd kan daar snel draaien
07/03/2007 13:51u  
Sjors
Zeer moeilijk water. En zeker zeer mooie vis erop. En voor pierre die paaltjes staan er niet meer die hebben ze eruit gehaald vanwege de vis die er altijd aan vast zat. Ik zou er zelf niet voeren, omdat er nogal dressuur op de vissen zit. Voerstekken vermijden ze.
04/04/2007 11:30u  
Yuri
Hallo,

Ik ga in Juli een week met een vriend vissen op de Goorhoeve. We zitten op de landtong, en wil al richting die paaltjes vissen( heb gehoord dat er iets nieuws komt in plaats van de verwijderde paaltjes. Ik ga dus midden in de zomer kan iemand mij tips geven? vooral over het voeren wat is het beste?
12/04/2007 15:37u  
kristof
hallo ik woon op nog geen km van de goorhoeve vandaan en 2 weeken geleden is er een wiet plantage gevonden bij goorhoeve de goorhoeve is dan ook gesloten door de politie jammer want er was veel vis te vagen !!!!!!! hoopelek is de heropening dit jaar nog !!
18/06/2007 14:16u  
peter
dat van die weedplantage klopt,er schijnt ook xtc gevonden te zijn. dat weekend waren wij daar aan het vissen.van 1 tm 4 junie hebben we daar met zn 3en gevist en helemaal niets gevangen,(niemand trouwens die er toen zat)
het lijkt er ook wel op een caravan kerkhof overal staan wrakken,de sanitaire voorzieningen zijn zeer slecht.
en de blokhutten die ze verhuren zijn niet meer dan een paar bouwketen.
sorry voor dit negatieve verhaaltje maar dit zijn mijn bevindingen

conclusie: ons zien ze er NOOIT meer terug

peter
20/06/2007 13:42u  
jose he mensen wij gaan met ze 2 bij blokhut stek 14 zitten heeft er iemand wat info over je eigen kant vissen ik bedoel anders als anderen die naar paaltjes vissen dus geen paaltjes
19/08/2007 08:15u  
thomas
hallo,wij hebben van zondag tot maandag gevist in de goorhoeve in geel normaal zouden we daar tot dinsdag blijven
maar we zijn eerder naar huis gegaan
het was er barre slecht we hebben in blokhut 14 2pers. geslapen
het was niet normaal hoe deze eruit zag er was in geen jaren schoongemaakt ,goed om een bacterie op te doen
weet niet wat op de muren zat!!!
een bed dat in elkaar getimmerd was met rotte plankken,en er staat op hun site met steiger aan het water en tuin meubelen
nou het waren gewoon 2 palleten voor de deur en daarop 2 stoelen half verot,dan nog niet te spreken over de wc,s daar en de douche je kan er niet eens door of je zit met je gezicht in de spinnen webben en de strond op de muren !
ok maar goed we waren er om te vissen we hebben 2 grote witvissen gevangen de laaste zag er maar beroerd eruit vol schimmel en puisten wat het ook was,en de rest kleintjes
er lag vol dood vis aan de kant ,stinken bah,
en weet ook niet wat het er nu is een visvijver of een parenclub?
het veranderd daar in de avond in een sex bordeel
ze zouden beter geld in die vijvers steken en in de blokhutten en de wc,s douche
ons zien ze daar nooit meer!!
04/09/2007 12:00u  
ermin
website
ge stinken allemaal
19/10/2007 18:42u  
patrick
peter , ik kan je geen ongelijk geven weg blijven is de boodschap !!!!!

het deugt daar niet voor jong en oud
11/12/2007 22:29u  
privé is dit een visvijver http://www.erotischcafe.be/
23/12/2007 20:39u  
kevin hey mss is het is beter van niet naar de paaltjes te vissen ,er wordt constant naar die paaltjes gevist en de vis zal het ondertussen wel kennen dat die stekken daar een gevaar zijn voor hem probeer is wat dichter langs de kant te vissen.en probeer is wat anders dan het geene waar iedereen met vist :-) veel geluk
14/01/2008 20:27u  
george
hallo jongens ik zit gemiddeld 50 tot 60 dagen per jaar te vissen op de goorhoeven ewr is veel gebeurt het laatste halfjaar daar is netjes nu . minders vissers nu omdat het iets duurder is geworden . het is een moeilijk water ,maar zitten mooie gaven vissen . advies is eigelijk niet veel voeren en lange onderlijntjes. en niet vissen waar je gevoerd hebt groetjes george
09/04/2008 15:05u  
tokke
wordt redelijk veel gevist met pro line boilies
16/06/2008 22:21u  
ton overweg nou dit is meer een kampeerboerderij waar alles kan en mag van die vieze caravans langs het water ben hier nietr over te spreken lees net dat er veel dresuur zit dat valt allemaal wel mee maar serieus als je ergens anders heen kan meteen doen want dit heeft niks meer met karpervissen te maken
26/06/2008 16:44u  
proline vissertje probeer nu is juist iets te doen dat de anderen niet doen :-) iedereen vist naar de paaltjes probeer een andere stek en als iedereen met bollies vist vis dan zelf met tijgernoten ;-)
24/08/2008 19:27u  
Haak
pakt stek van de grote staancaravan net achter de houten blokhut ideaale stek vang er zeer goed met scopex en weinig voederen heb bijna alle vissen daar gevangen, zeker niet naar de paaltjes vissen grtz Haak
30/10/2008 22:49u  
cvmaster
NIET VOEREN op de Goorhoeve !!! Geeft echt resultaat..!
Als je hier alleen voor je \\\'vissie\\\' kan je hier rustig een weekendje vertoeven..
Dit jaar gaan we er ook zeker weer een keer heen..
Op de grote plas staat een caravan op het eiland...die stek en die er naast zijn de beste, maar 12 maanden per jaar gereserveerd jammer genoeg
18/02/2009 05:30u  
kelvin
ik heb er vrij veel gevist altijd
maar de laatse 2 3 jaar niet meer egt
om het te bekend is geworden ,, en iedereen voert maar daar raak ..
dus geef een paar tipss
niet veel voeren , en niet bij de paaltjes want dat is doodgevist , en probeer er maar eens een pop up of snowmen ,,
veel suc 6
09/12/2009 17:15u  
frans
als je zin heb om een weekendje je te liggen opregen
ga naar de goorhoeve
dit heeft niks met vissen te maken
aaleeen met onzin
schande voor de karpervisserij !!
09/12/2009 17:18u  

Reageren  

Terug naar de navigatie | de inhoud