Spring naar de navigatie | de inhoud

Nieuwe karpersite oprichten?

Auteur Reacties (5)
Geert
website
Zouden jullie interesse hebben in een volledig vernieuwde karpersite waar het forum een centralere plek in zal nemen?

Als je nog ideeën hebt laat het dan gerust weten. Misschien gaan we in de toekomst nog eens het een en ander uitwerken.
19/03/2005 22:47u  
Tim Ja dat zou zeker een succes zijn, houd me op de hoogte!!! Ik kom hier geregeld een kijkje nemen. Doe zo voort!

groeten, Tim.
20/03/2005 00:44u  
Koen
website
Beste Tim,

Vandaag zijn er nog enkele onderwerpen van de site verder afgewerk. Met namen: boilies, biologie en penvissen. Vandaag of morgen zullen nog meer artikels volgen dus kom zeker weer eens langs.

Groetjes,
Koen.
30/03/2005 04:56u  
Sander eey

manne bangelijk idee, maa eerst eventjes wachten want ik heb er eene aandehaak.com :) mughahah

mvg,

King Sander
08/05/2005 23:07u  
Koen
website
Er is weer een verhaal toegevoegd op de website. Klik op de link om rechtstreeks naar het verhaal te gaan: http://karpervissen.fietsenkris.be/verhalen/boerenkarper_in_rucphen/

goeie vangsten,
Koen.
02/06/2005 22:17u  
Koen
website
Ik ben momenteel bezig met het schrijven van artikels met betrekking tot techniek van het karpervissen en nog veel meer. Het punt is dat karpervissen met koen een beetje uit zijn voegen aan het barsten is. Het integreren van een rubriek met deze artikels neemt enorm veel tijd in beslag. Ik dacht dus om zolang de artikels te posten in het forum en dan kan iedereen er nog een opmerking bijschrijven als dat gewenst is.
Groetjes,
Koen.
06/06/2005 23:48u  

Reageren  

Terug naar de navigatie | de inhoud