Bollies
| Auteur | Reacties (6) |
|---|---|
|
Sven
|
Ik had even een vraag, ik vis nog niet zo lang op karpers en heb dr ook nog nooit 1 gevangen ik heb verschillende tips van de site geprobeerd maar nog niks gevangen :-( kan iemand mij vertellen welke bollies het beste zijn en of je ook met hondenbrokken kan vissen? alvast bedankt !!! |
| 19/05/2006 00:40u | |
| marcel | hee sven, atrractor range heeft aardige boilies, maar een tip koop nooit de goedkoopste boilies. die zijn echt waardeloos. en hondenbrokken is vooral voor drijvend vissen.,, maar je kan ze eventueel gebruiken ligt eraan hoe je vist. gr. Marcel |
| 20/06/2006 19:44u | |
| Albert | yo sven.. persoonlijk vis ik het liefste met hi attrackt boilies, maar er zijn veel verschillende goede merken.. bijvoorbeeld pro logic en attractor range. Ik zou die merken aan kunnen bevelen omdat er een goede sterke geur aan zit. De smaken moet je zelf maar kiezen want dat verschilt per water. gr. Albert |
| 20/06/2006 19:45u | |
| Hans | Boillies zelf maken.. dan weet je met wat je vist ! |
| 02/10/2008 16:33u | |
|
jean
website |
hans ik geef jhe gelijk sven weetjhe wat ook een goeien tip is koop vanallees en probeer het uit en wat jij het beste vind daar moet jhe me verder gaan en jeh moet jeh niet sow veel van anderen mensen aantrekken greets jean |
| 05/10/2008 17:14u | |
| Donk | ga eens met kaas of iets anders vissen. het kan ooit lang duren voor dat je een karper vangt. maar beginnen ze te bijten. dan zal iedereen op een gegeven moment zich afvragen hoe het kan dat jij wel vangt en zei niet. voorvoeren kan hierbij wel belangrijk zijn. de varkens moeten er wel aan wennen natuurlijk. dus het is michien verstandig als je gaat vissen dat je de kaas er niet aan doet. maar gewoon alleen maar mee voert. paar weken later zul je er zeker resultaat mee boeken. als je tenminste vaker gaat. je moet natuurlijk niet denken vanuhhh ik gooi er nu een paar blokjes in en over een week nog een paar. elke dag zou mooi zijn. maar om de dag mag ook. met andere woorden...JE MOET ER WEL IETS VOOR OVER HEBBEN. en nou heb ik wel over kaas,maar dit kan natuurlijk ook met bonen smack etc etc...de vis moet er aan wennen dat het veilig is.en als ze dat denken...ga jij vangen...its sooo simpel. ik zit er zelf aan te denken om met bevroren garnaaltjes te gaan vissen. het zullen wel veel platte worden...maar ik zie wel. |
| 16/06/2009 14:31u | |
| mark | Ik vis met boilies van MULTI CATCH ( red devel) dit zijn zeer goede bollies. Ik vang er bijna altijd vis me, en ze zijn bovendien niet duur. Ik gebruik ook de HIGH-ATTRACT evaporated octopus ook zeer te vrede van. Je kan ze vinden op www.MULTICATCH.net Het zijn wel diepvries boilies en je moet ze zelf afhalen. |
| 16/09/2009 09:26u |