Favoriete karpersites
| Auteur | Reacties (11) |
|---|---|
|
Koen
website |
Ik ben benieuwd naar wat jullie de mooiste en meest informatieve karpersites vinden. Je kan de links in dit topic posten. Ik zet de beste eventueel ook bij het linkgedeelte van deze site. Let wel op: ik wil ook kraag een motivatie waarom je een bepaalde site goed vind! Laat ze maar komen nu. Ik ben benieuwd! |
| 24/10/2004 03:53u | |
| Frans | Hoi, Ik vindt deze site echt bangelijk!!! Het is een vorderend site ;) steeds meer info heb hier al heel bij bijgeleerd hoplijk ben ik niet de enigste |
| 30/03/2005 04:22u | |
|
rob
website |
Ziet er goed uitwil je mijn link plaatsen www.rawa.nl |
| 26/04/2005 01:03u | |
|
Koen
website |
Beste Rob, Je site is geplaatst op de linkpagina van mijn website. vriendelijke groeten, Koen |
| 05/05/2005 03:27u | |
|
Jelle
website |
Hej Wat is het zwaarste wat jij ooit hept gevangen? hoe oud ben jij zet mijn site ook maar even bij links www.karpervissen-in-lichtenvoorde.tk ajow grt jelle |
| 06/05/2005 01:22u | |
|
Koen
website |
beste Jelle, Je website is toegevoegd aan de linkpagina. Plaats je mijn link ook nog even op je site? Mijn record is 32 pond en ik ben 19 jaar ;-) Groetjes, Koen. |
| 06/05/2005 01:59u | |
|
Geert
website |
Hey broertje, je verjaart pas eind mei hoor! Je bent nu dus nog maar 18 jaar. Ghehe :-p |
| 06/05/2005 02:49u | |
|
Jimmy
website |
Hoi Ik Surfte en kwam op deze site over de karper. Ik vind het een zeer leuke, en overzichtelijke webpage. Ik ben zelf ook in bezit van een karpersite namelijk http://www.carpzone.be Koen zullen we alvast ieders link plaatsen ? Mvg Jimmy |
| 11/05/2005 06:33u | |
|
Koen
website |
Beste Jimmy, Uw link zal een van deze dagen zeker geplaatst worden op de linkpagina van de website. groetjes, Koen. |
| 02/06/2005 22:15u | |
|
patricia
|
wij zijn op zoek naar een leuk watertje,om lekker te karperen maar we moeten wel iets vangen.ook snoek en witvis word door ons bevist!! we hebben nu 3 keer 5 dagen op een bepaald water gezeten en niks gevangen!!!! tussen die vissessies was er wel rust.we willen nu een ander plekje gaan zoeken.we wonen in utrecht.zwanevijver,park watertoeren en maarseveen zijn we al klaar mee!! ook transwijk is geen oplossing.dus een rustig watertje in een park ofzo.wie weet er iets???? regeer via mail. |
| 28/05/2006 00:36u | |
|
Jeffrey ken je nie:P
website |
Verder wel een mooie site maar ik ben er niet egt weg vn..! Die foto's wat erop staan mogen er ook wel af want er moeten grote vissen op en niet vn die kleine guppies die jij hebt gevangen moat :D.. Maarjha kallm an en vang nog wat vn die guppies:P |
| 19/03/2007 21:15u | |
|
valeir
website |
Deze site is tof omdat hij nog in opbouw is. Een andere favoriet van mij is. www.carpmates.be Zeer leuk forum daar overigens |
| 13/05/2008 13:25u |