Spring naar de navigatie | de inhoud

'De Gebrande Hoef' Rucphen

Auteur Reacties (13)
Pedro Dag karpervrinden,

over een tijd wil ik op de Gebrande Hoef een nachtelijke sessie gaan houden. Ik weet echter niet met wat voor aas ik er moet vissen en wat goede stekken zijn. Kan iemand mij misschien een eindje op weg helpen...?

Een jongen uit Roosendaal bijgenaamd 'de Rat v/h zuiden' schijnt er een spiegelkarper van 24 pond te hebben gevangen. Klopt het dat er zulke grote mannen rondzwemmen of is het maar een fabel?

Groetjes, Pedro
29/04/2006 07:33u  
Koen
website
Beste Pedro,

Op de gebrande hoef kan je bijna overal goed karper vangen. Als het echt warm is dan zie je de karpers zelfs tot bijna op de kant komen. Als aas, zijn fruitboilies een aanrader, maar ook maïs werkt zeer goed.
04/05/2006 01:17u  
Koen
website
Er zitten blijkbaar wel enkele mooie spiegels op ik heb er zelf echter alleen nog "maar" boerenkarper gevangen. De vijver (vanaf de straatkant gezien) heeft links een ondiepere gedeelte en loopt dan af naar het diepere gedeelte aan de rechterkant. In het voorjaar zou ik dus vooral in het ondiepere gedeelte je gelukt beproeven omdat het water daar al wat warmer is. En m.a.w. de vis actiever. Ik hoop dat je er wat aan hebt. In ieder geval veel succes en laat gerust een berichtje achter op het forum hoe je sessie geweest is. groetjes koen.
04/05/2006 01:23u  
martijn
Het klopt dat er hele grote mannen zitten
een tijdje terug zijn er 30 van boven de 20 pond uitgezet grootste was 27 pond dus dat is redelijk wat
de grootste die ze er nu hebben uitgehaald is 26 pond dus

lokvoer moet je gebleken duivenvoer met hennep pakken
en met mais of boilie vissen
Ik wens je veel succes
16/05/2006 19:24u  
Rick
Beste karpervrienden,
Ik wilde eigenlijk wat informatie hebben over deze put,
hoe word er nu gevangen, of is het nog te vroeg in het jaar voor deze put?
alle tips zijn welkom....
16/03/2007 01:15u  
Kees
website
Kom gerust op onze site kijken dan kan je de 26 ponder bekijken gevangen door skipe
28/03/2007 22:44u  
dennis
kijk hier ma is op : RUCPHENSEVISSERS.TK !!!!!
zeker de moeite waard:)
30/03/2007 23:21u  
koen maar di site kan ik niet bekijken kom ter telkens witte wel meej rapport vesenden . ik vis meestal ook op de gebrande hoef ik heb er nog nooit iets gevangen maar mensen die er ook aan het vissen waren hadde neen hele grote spiegel
08/04/2007 13:11u  
weuj stelletje amaterus:P
24/06/2008 15:12u  
Stefan Emans Euj mannen

ben vorige week een paar uurtjes wezen vissen op deze put en 3 runs gehad in 1 uur tijd de eerste schoot net los voor mun schepnet luck fish kort daarna weer een redelijke run deze wel kunnen scheppen en 4 pond en 71 cm, ik dacht nou dat zal het wel zijn voor vandaag en besloot toch om nog een half uurtje te blijven 5 min voor dat ik zou vertrekken krijg ik een run wat ik nopg nooit had mee gemaakt op deze put pakte me hengel en had niks meer in te brengen na een drill van 20 min had ik hem op de onthaakmat liggen en prachtige schupkarper van 22,5 en 83 cm ik dacht \\\"zo dus ze zitter er wel\\\" had wel gehoord dat er boven de 20 pond zat maar nooit gezien of gevangen. nadat ik hem weer netjes had terug gezet ben ik tevreden naar huis gegaan.
10/05/2009 09:16u  
Domin Dalessi
website
Beste mensen,

Ik ben geen karpervisser maar maak wel foto\'s, onder andere van vis. Ik ben op zoek naar een of enkele echte boeren- of wilde karpers voor aquariumfotografie.
Kan iemand mij verder helpen (namen van kwekers zijn ook welkom).

Groet, Domin Dalessi
26/09/2009 11:51u  
Kevin
Heren van het goede leven!

Ik ga binnenkort een gokjj wagen op de gebrande hoefe..
maar waar kun je daar een vergunning voor hale?

ik kom zelf van rijsbergen dusja;)

ik hoor jullie Greetz!
12/01/2011 18:32u  
Colin Ben vandaag nog in de gebrande hoef weesten vissen met drie andere jongens. niets gevangen, ben bang dat het nog te koud is. het water was nog maar 5 graden.

de vergunningen kun je kopen bij Vriens in Achtmaal

Hoor het nog of er iets gevangen is!!
16/01/2011 23:09u  
koen arnouts tis niet veel nu ik denk dat de paai er aan komt op de gebrande hoef
22/04/2011 16:14u  

Reageren  

Terug naar de navigatie | de inhoud