Spring naar de navigatie | de inhoud

vismaat gezocht

Auteur Reacties (8)
thijs van loon
hallo , "collega"karpervissers , ik ben thijs , ik ben 18 jaar en ben op zoek naar een vismaat , het is namelijk niet altijd even prettig om alleen te gaan , ik vis voornamelijk op het albertkanaal , alle eigenlijk vind je mij overal , maar ik ben eigenlijk op zoek naar iemand , die ook zo gedreven is als mij , liefst iemand uit mijn omgeving (antwerpen, kalmthout) , en iemand die uiteraard ook een volledige uitrusting heeft , alle ja ik zet dit er bij , omdat ik het wenselijk vind dat ieder zijn eigen spullen heeft , wat bij mij in het verleden wel eens een probleempje was , hopelijk tot snel , groetjes thijs
22/12/2005 03:13u  
niels
hallo karpervriend,
mijn naam is niels ik ben 21j en ik woon in aalst en zoek ook nog een karpervriend om te vissen op het albertkanaal.
ik heb een volledige uitrusting en heb mij zonet een bestgelwagen aangekocht.
dus geen probleem om u te komen halen. ps: heb ook gps om bv. naar frankrijk te gaan. mijn nummer 0497550713 stuur maar gerust een sms.
en nog iets ik ben niet voor de mannekes.;-)
mvg niels
28/01/2006 05:22u  
niels
mijn doel is om elke vrijdag om 19uur te vertrekken tot zondag avond, weer of geen weer en rustig een biertje drinken en wa zeveren en natuurlijk dikke biggen vangen.
vang ze!!!!!!!!!!!!!!
mvg niels
28/01/2006 05:27u  
born2bewild
Hallo,

ik ben ook op zoek om m'n vriendenkring in de hobby wat uit te breiden. Ik woon in Geluwe (deelgemeente van Wervik in Zuid West-vlaanderen) Ik vis graag op karper in de omgevende waters. (heb een vergunning voor vlaams gewest)
En alleen is inderdaad minder leuk. Ik heb geen rijbewijs, dus ik doe alles met scooter/fiets, wat niet altijd zo even handig is. Maar als je een wagen hebt, wil ik gerust m'n deel brandstof betalen voor je wagen, geen enkel probleem. Ik ben er 24.
Ikzelf ben hetero (dus moest het gebeuren dat ik in contact geraak met holebi, je moet weten dat ik gewoon maten zoek, niks meer)
Leeftijd speelt weinig rol, zolang we goed overeen komen en dat we wat kunnen zeveren aan het water. Ikzelf ben geen dood serieuze gast, ik hang graag eens het kieken uit en lach graag.

Indien je van de regio bent (Wervik - menen) en dat het je aanspreekt om samen af en toe te gaan vissen, laat het weten. M'n email adres staat onder m'n naam vermeld.

Groetjes.
02/04/2007 20:54u  
lonsdave
heykez ben dave in genk ... zocht ook ne vismaat om te visse..kheb er een paar maar de meeste hebbe een relatie end ie gaan nie zo dikwijls..kvis overal wel eens graag...maar meestal verkies ik sessies van 2 dage ofzo..kanaal,maas, maakt nie uit...als we maar eens ne dikke aan de kant krijg...ben hetro( effe tusse door) ...kzever graag aan de waterkant met een zacht muziekske op de achtergrond met een pintje en een piefke inde hand ;-) ook nu boor de ze koude periode ...kheb een tentje;verwarmingske,auto;en al het nodige; aja kben 24j...
wie der eens wilt gaan visse stuur gerust ne mail he ...
grtz
10/11/2007 18:34u  
bryan
hey, mijn naam is bryan ben 14 en zoek ne vismaat van provincie antwerpen (vorselaar) voor te gaan roofvissen,kga minstens 1á2 keer per week vissen op snoek. mijn PR snoek staat op 101 cm. ik heb deze winter ook een shimano karperwerphengel aangekocht dus wie geinteresseerd is voor op karper of snoek laat maar iets weten: bryan_goossens@hotmail.com
23/02/2008 22:53u  
david houben
hoi ik zag dat je een vismaat zocht ik ben van tongeren en heb een voledige uitrusting juist een vismaat zou ik nog moeten hebben groeten david
15/04/2008 16:59u  
rocco
hallo ik zoek zelf een vismaat voor het karpervissen daar hou ik het meeste van dan hoe ik van snoekbaarse en strandvissen ik kom uit grou
13/06/2009 19:55u  
Kevin Herrenauw
Hallo ik ben Kevin ik ben 14 jaar oud, en ik zoek een vismaat om op karper te gaan vissen in de plaats Lelystad.
Als je contact met me wilt zoeken mail dan naar:
kevinherrenauw@hotmail.com
Hoor het graag......

Kevin.
03/08/2009 15:36u  

Reageren  

Terug naar de navigatie | de inhoud