Niks wetende beginner+vragen
| Auteur | Reacties (1) |
|---|---|
|
Timon
|
Beste vissers. Ik ben bijna 14 jaar en ik wil dit jaar wat meer gaan vissen dan vorig jaar(maar 5x gedaan ofzo). Toen viste ik met een maat van me en zn pa. Ik had een oude hengel van mijn opa gekregen, gewoon een simpele teloscoophengel. Nou wat een ellende, steeds maar het draad in de knoop en al dat gedoe. Ik ben er dus over gaan denken om een werphengel te gaan kopen en karper te gaan vissen.. Maar er is één probleem: Ik weet totaal niks van werphengels en bijbehorende spullen. Dus heb ik een aantal vragen voor jullie in petto ;) Daar komen ze: 1. Welke hengel is het beste voor karpervissen? 2. Wat voor een molen heb ik nodig met wat voor slip.? 3. Wat is een slip? 4. Zijn er ook degelijke goedkopere producten zoals molens op de markt? Jullie begrijpen dat ik niet een molen van 100 euro ga kopen met mijn leeftijd ;) 5. Wat zijn alle preciese benodigdheden. Dit was het wel tot nu toe. Alvast bedankt :D |
| 10/04/2010 15:45u | |
|
Timon
|
http://www.goedkopervissen.nl/product_info.php/cPath/5210_7531/products_id/15539 Zoiets had ik in gedachten |
| 10/04/2010 16:00u |