beginnen met vissen
| Auteur | Reacties (2) |
|---|---|
|
naima oosting
|
ik wil graag beginnen met karper vissen, ik heb bij vrienden eerder gezeten die ook op karpers vissen, en nu wil ik het graag zelf doen, iemand tips? bijv. spullen wat ik moet aanschaffen ect. en ongeveer tussen welke prijsklasses ik moet zoeken wanneer ik begin met vissen. andere tips, zoals welke soorten boillies ect ook welkom! ;d goede vangsten |
| 05/04/2010 17:57u | |
|
dennis
|
begin klijn en bouw op koop en niet te duure hengel zolang ie 30 kilo houdt heb je zat. als je dan veel vangt kan je gaan uitbrijden. veel suc6 mvg. |
| 27/04/2011 19:42u | |
|
the carp freak
|
beste naima oosting , k ben ook een beginnende visser maar heb nu al mn matteriaal al en heb al een paar mooie karper gevange , k heb het meeste van met matteriaal ( molens , rodpod , net , stoel , ...) op de nederlandse site \' raven \' gekocht . je kan daar heel duur in gaan maar het kan ook goedkoop . mn hengels heb k op kapaza gekocht voor 70 euro en zijn voor karpers van maximun 35 kilo . ik heb in totaal zo rond de 150 a 200 euro betaald . maar ik heb ook niet HET goedkoopste genomen maar ook zkr niet het duurste . veel succes |
| 30/04/2011 11:34u |