Opening forum
| Auteur | Reacties (8) |
|---|---|
|
Koen
website |
Hallo iedereen, In het forum kan je een nieuw topic openen als je iets wilt vragen of meedelen... Je kan ook iemands vraag beantwoorden etc. Veel succes ermee! Groetjes, Koen. |
| 25/08/2004 04:15u | |
|
Geert
website |
Aha, leuk om te zien dat het eerste topic is geopend in mijn allereerste zelfgemaakte forumpje! :) Mocht iemand een "technische" storing ondervinden in het forum, meld het me dan graag even. Verder hoop ik dat dit forum zal uitgroeien tot het meest bezochte en gezelligste vissersforum van de Benelux! Euhm, tsja, misschien is dat toch wel een iets te ambitieuze stelling... ;) Groetjes, Geert |
| 25/08/2004 04:41u | |
|
peter van zunde
website |
een dezer dagen wordt er ook op mijn site een forum actief. een klein technisch foutje is dat ik mijn naam niet geheel kan typen, terwijl mijn e-mail adres veel langer is. verder wilde ik vragen of er nog iemand oude karperfoto's heeft, deze zou ik graag zien....mvg, peter van zundert |
| 26/08/2004 04:00u | |
|
Geert
website |
Dat probleempje met je naam is opgelost: voortaan worden namen van maximum 20 tekens toegestaan ipv 15. |
| 26/08/2004 20:22u | |
| Guust Konings | Mooie site! En Peter, een forum is een heel goed idee. |
| 27/08/2004 00:52u | |
|
peter van zundert
website |
Jullie link werkt prima op het karperrun-forum, peter |
| 20/09/2004 22:44u | |
|
nathan
|
Ja Geert dat is inderdaad een iets te ambitieuze stellling..:d Maar toch is het een hele informatieve en toffe site! Nog veel succes ermee! groetjes nathan |
| 30/03/2005 03:40u | |
| Frans | Zeer slim trekt altijd veel volk zo'n een forum. (als het een goede site is) |
| 30/03/2005 04:26u | |
|
Koen
website |
Daar zeg je iets Frans. De laatste weken is het echt een overrompeling op de website. Er zal een van de dagen weer een hoop nieuwe informatie te vinden zijn! We blijven dus uptodate. Goede vangsten aan iedereen. Koen |
| 02/06/2005 22:19u |