Spring naar de navigatie | de inhoud

Opening forum

Auteur Reacties (8)
Koen
website
Hallo iedereen,

In het forum kan je een nieuw topic openen als je iets wilt vragen of meedelen...
Je kan ook iemands vraag beantwoorden etc.
Veel succes ermee!

Groetjes,
Koen.
25/08/2004 04:15u  
Geert
website
Aha, leuk om te zien dat het eerste topic is geopend in mijn allereerste zelfgemaakte forumpje! :)

Mocht iemand een "technische" storing ondervinden in het forum, meld het me dan graag even. Verder hoop ik dat dit forum zal uitgroeien tot het meest bezochte en gezelligste vissersforum van de Benelux! Euhm, tsja, misschien is dat toch wel een iets te ambitieuze stelling... ;)

Groetjes,
Geert
25/08/2004 04:41u  
peter van zunde
website
een dezer dagen wordt er ook op mijn site een forum actief.
een klein technisch foutje is dat ik mijn naam niet geheel kan typen, terwijl mijn e-mail adres veel langer is. verder wilde ik vragen of er nog iemand oude karperfoto's heeft, deze zou ik graag zien....mvg, peter van zundert
26/08/2004 04:00u  
Geert
website
Dat probleempje met je naam is opgelost: voortaan worden namen van maximum 20 tekens toegestaan ipv 15.
26/08/2004 20:22u  
Guust Konings Mooie site! En Peter, een forum is een heel goed idee.
27/08/2004 00:52u  
peter van zundert
website
Jullie link werkt prima op het karperrun-forum, peter
20/09/2004 22:44u  
nathan
Ja Geert

dat is inderdaad een iets te ambitieuze stellling..:d
Maar toch is het een hele informatieve en toffe site!
Nog veel succes ermee!

groetjes nathan
30/03/2005 03:40u  
Frans Zeer slim trekt altijd veel volk zo'n een forum. (als het een goede site is)
30/03/2005 04:26u  
Koen
website
Daar zeg je iets Frans. De laatste weken is het echt een overrompeling op de website. Er zal een van de dagen weer een hoop nieuwe informatie te vinden zijn! We blijven dus uptodate.
Goede vangsten aan iedereen.
Koen
02/06/2005 22:19u  

Reageren  

Terug naar de navigatie | de inhoud